O Firmie Dofinansowanie EU Polityka Jakości Współpraca z BUMAR Sp. z o.o. Nasi Klienci Certyfikaty Galeria Kontakt
Polityka Jakości

Firma SZTOPKANEL przyjęła jako naczelny cel spełnienie wymagań i oczekiwań swoich klientów w zakresie wykonywanych regeneracji szyn, rozjazdów i skrzyżowań torów metodą napawania ręcznego elektrodą otuloną lub półatomatycznie drutem proszkowym.

Realizacja tego celu następuje przez:

  • ciągłe i systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników,

  • zapobieganie wykonywaniu usług niespełniających wymagań przez ciągły proces uwzględniania wymagań klienta,

  • zaopatrywanie się w materiały u dostawców spełniających wymagania jakościowe,

  • ciągłe doskonalenie procesu technologicznego,

  • zastosowanie nowoczesnych technik pomiarowych i kontrolnych,

  • terminową realizację zleceń,

  • motywowanie personelu do działań projakościowych,

  • planowanie i dokumentowanie działań jakościowych.

  • dążenie do minimalizacji wadliwości wykonywanych prac,

  • dążenie do obniżania kosztów wykonywanej usługi przez wprowadzanie działań umożliwiających wczesne wykrywanie i usuwanie wszelkich błędów.

Utrzymywanie i doskonalenie jakości wykonywanych usług jest obowiązkiem zarówno kierownictwa jak i pracowników. Dla realizacji celów Polityki Jakości wdrożyliśmy System Jakości zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2001.

 


  O Firmie | Dofinansowanie EU | Polityka Jakości | Współpraca z BUMAR Sp. z o.o. | Nasi Klienci | Certyfikaty | Galeria | Kontakt  
Copyright © 2007 Sztopkanel Sp. z o.o.